دانش آموزان مراغه به استقبال جشن نیکوکاری رفتند

دانش آموزان مراغه به استقبال جشن نیکوکاری رفتند

 مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه گفت: دانش آموزان این شهرستان با دریافت هفت هزار قلک و پاکت مخصوص جمع آوری هدایای جشن نیکوکاری به استقبال این جشن رفتند.

ایوب هاشمیان، روز دوشنبه در جمع مددکاران اجتماعی نهادهای حمایتی این شهرستان با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری در سال جاری به علت مصادف شدن با ایام فاطمیه با شعار اکرام فاطمی و همبستگی اجتماعی در سراسر کشور برگزار می شود، افزود: موفقیت در اجرای این جشن نیازمند مشارکت نهادها بویژه آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج، اصناف و امور مساجد با این کمیته است.

وی اظهار کرد: این جشن هر سال در اسفند و هفته احسان و نیکوکاری برای جمع آوری کمک های مردمی برگزار و مردم نیکوکار نیز با الهام از تعالیم اسلام و ائمه معصومان(ع) به یاری نیازمندان و دانش آموزان محروم می شتابند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) مراغه ادامه داد: علاوه بر توزیع این اقلام بین دانش آموزان، مددکاران این کمیته روز پنجشنبه و جمعه 14 و 15 اسفند در هقت پایگاه ثابت و سیار آماده دریافت هدایای نقدی و غیر نقدی مردم هستند.

هاشمیان، یادآوری کرد: جشن نیکوکاری از مناسبت های فرخنده در کشور است که زیبایی درک انسانی اقشار گوناگون مردم در کمک و دلشاد کردن هموطنان را متجلی می کند.

در شور نیکوکاری سال گذشته مردم خیر و نوعدوست مراغه چهار میلیارد ریال در قالب کمک نقدی و کالایی مشارکت کرده بودند.

هم اکنون یک هزار و 121 دانش آموز نیازمند در این شهرستان، نیازمند یاری مردم و اهدای هدایای نقدی و غیرنقدی هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 12 اسفند 1393برچسب:, | 8:51 | نويسنده : شهروند مراغه ای |